Veelgestelde vragen

Je hoeft geen handdoek mee te nemen voor je schoonheids- of pedicurebehandeling. Ik heb voor iedere klant een schone handdoek.
Dit is heel eenvoudig. Binnen 48 uur voor aanvang van de afspraak bel je 06-46 88 1996 en spreek je de voicemail in. Je naam en datum van de behandeling is voldoende. Ik annuleer je afspraak in mijn agenda. Je krijgt altijd een annuleringsmail waarin zich een link bevind om een nieuwe afspraak te maken.
Bij elke afspraak die je online maakt krijg je automatisch een bevestigingsmail. Twee dagen voor de afspraak ontvang je een herinneringsmail en één dag voor je afspraak een sms'je. Wanneer je 1 dag voor je afspraak online boekt krijg je geen herinneringsmail.
Ja, ik ben aangesloten bij de brancheorganisatie ANBOS. Ik bezit echter geen certificaten inzake specialistische behandelingen (acne, camouflage, bindweefselmassage en ontharen). Kijk online bij ANBOS voor betreffende specialisten.
Zowel in de gezichtsbehandelingen als de pedicurebehandelingen zijn er alleen basisbehandelingen mogelijk. Ik heb twee setjes instrumenten voor de pedicure. Gezichtsbehandelingen met apparatuur is gezien de hygiëne niet geschikt voor duo's. Gezichts- en pedicure duo's kunnen - gezien de lange tijd - niet samen geboekt worden.
Ik heb een pinautomaat waarmee zowel gewoon als contactloos gepind kan worden. Pinnen heeft mijn voorkeur.
Binnen 48 uur voor aanvang van de behandeling kun je je behandeling kosteloos annuleren of verzetten. Hierna ben ik genoodzaakt 50% van de behandelkosten in rekening te brengen. Je ontvangt een mail met een factuur. Zodra deze betaald is kun je een nieuwe afspraak maken.
Dit kan kloppen. Alle beschikbare tijden die je online te zien krijgt zijn direct afkomstig uit mijn agenda. Tijden in de agenda worden getoond n.a.v. je uitgekozen behandeling. Wanneer je een kortere behandeling kiest kan het zijn dat er wel tijden beschikbaar zijn. Ik heb een druk bezette agenda, het is raadzaam tijdig je behandeling te reserveren.
Ja, voor de salon zijn parkeervakken waar je met een blauwe schijf maximaal 2 uren kan parkeren.
Jazeker, ik heb een wachtruimte. Het is echter wel handig niet langer dan 5 minuten voor de behandeltijd te komen, omdat ik vaak nog bezig ben met behandelen.
Dit kan gebeuren, helaas heb ik dan een lege stoel in mijn salon. Ik ben genoodzaakt 100% van de behandelkosten in rekening te brengen. Je ontvangt een no-show mail met een factuur. Zodra deze betaald is kun je een nieuwe afspraak maken.
Je kan voor al je voetproblemen bij mij terecht. Per 2010 ben echter geen pedicure ++ meer. Hierdoor voer ik geen behandelingen met uit van zogenaamde risico voeten (diabetici, reuma, etc.), deze komen voor vergoeding in aanmerking vanuit een aanvullende verzekering. Kijk online bij Provoet voor aangesloten medisch pedicures.
Ja, ik verkoop glazen cadeaupotjes in mijn salon. Deze staan altijd klaar met bedragen vanaf € 10,00. De potjes worden door de ontvanger in zijn geheel ingeleverd. Eventuele restbedragen komen te vervallen en ze zijn niet inwisselbaar voor aanbiedingen. Ze zijn duurzaam, recyclebaar en origineel. In mijn online agenda kan je een afspraak maken om het potje op te halen. Heb je wensen (boodschap of tekst) dan kun je dit ook aangeven. De ontvanger kan in de online agenda een afspraak maken.